مارکتینگ استراتژی(MST)
مارکتینگ استراتژی(MST)

مارکتینگ استراتژی(MST)

Marketing Strategy

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جهان

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جهان

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جهان با فرمت ppt و283اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات283
حجم5265 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیحمل و نقل

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جهان

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه حمل و نقل و ارسال بسته های پستی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با 283اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین مدیران فروش و بازاریابی ،اساتید دانشگاه ها دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی مخاطبان را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

 محورهای اصلی

. استراتژی بازاریابی درشرکت  حمل و نقل فدکس

  توسعه بازار و محصول با رویکرد ماتریس آنسوف

    مزیت های رقابتی در شرکت حمل و نقل فدکس

     بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس 5 نیروی پورتر

     بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس SWOT

      بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس VIRO

     بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس PESTEL

     بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس BCG

   بررسی شرکت فدکس با رویکرد استراتژی بازاریابی

بررسی شرکت فدکس با رویکرد بخش بندی بازار

   بررسی شرکت فدکس با رویکرد زنجیره تامین هوشمند و منعطف

     

 

     

     

 

     

 

مخاطبین

۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه حمل ونقل هستند

۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند

۳) کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها

۴) مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند

۵) کارافرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند

۶)سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند

۷) اساتید محترم دانشگاه برای تدریس با مثال های مورد و ماتریس های تخصصی

۸)دانشجویان عزیز برای ارائه پژوهش و کارتحقیقی با مثال های موردی و تخصصی و ماتریس های کاربردی

و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستند

 

داستان برند: FedEX، پیوند خلاقیت با بزرگ‌ترین ناوگان کارگوی جهان

 

فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از  ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است

فدکس (FedEx) از جمله‌ی سه شرکت بزرگ در حوزه‌ی لجستیک در سطح جهان است که با در پیش گرفتن روش‌های خلاقانه تحولات بزرگی را در حوزه‌ی ارسال کالا رقم زده است. فدکس را باید هلدینگی مشتمل بر شرکت‌هایی نظیر فدکس اکسپرس، تی‌ان‌تی اکسپرس، فدکس گراند، فدکس فرایت و فدکس سرویس بدانیم که در مجموع کسب و کار لجستیک این هلدینگ را تشکیل می‌دهند. هر یک از زیر مجموعه‌های این شرکت حوزه‌ای را پوشش داده‌اند. تی‌ان‌تی اکسپرس وظیفه‌ی حمل و نقل بسته‌های کوچک در حوزه‌ی بین‌الملل را بر عهده دارد. فدکس اکسپرس تمرکز خود را روی بسته‌هایی قرارداده که باید در یک محدوده‌ی زمانی مشخص به دست گیرنده برسند. فدکس فرایت وظیفه‌ی حمل بسته‌های بزرگی را بر عهده دارد که باید با استفاده از کشنده‌ها و کامیون‌ها انتقال یابند. فدکس گراند که در ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا فعال است، انتقال زمینی بسته‌ها را بر عهده دارد. فدکس سرویس نیز در حوزه‌ی فروش، بازاریابی، ارتباطات و پشتیبانی از سایر کسب و کارها را بر عهده دارد

 

کسب و کار در فدکس

برندشناسی برند فدکس

فدکس در آغاز کار، تنها چهارده هواپیمای کوچک داشت و امروز با بیش از پانصد و شصت هواپیمای خود بزرگترین ناوگان هوایی حمل و نقل دنیا را در اختیار دارد.

چرا فدرال اکسپرس ؟
شرکت به این دلیل فدرال اکسپرس نام نهاده شد تا کلمه فدرال القا کننده علاقه شرکت به فعالیت در سراسر کشور آمریکا باشد. دلیل دیگر این نامگذاری به موافقتنامه ای مربوط می شود که قرار بود با بانک مرکزی ایالات متحده منعقد شود.

هر چند که آن قرارداد به سرانجامی نرسید ولی این نام انتخاب گردید، چرا که اسمیت اعتقاد داشت نام فدرال اکسپرس، برای جلب توجه عامه مردم بسیار مناسب است و همچنین به خاطر سپاری آن نیز آسان است.

از همان آغاز، فدکس می خواست شرکت اصلی حمل کالاهای با اهمیت باشد. هر چند که فدکس در آغاز رقیبی نداشت ولی تا سال ۱۹۷۵ نیز سودی بدست نیاورد. اما در اواخر سال ۱۹۹۵، فدکس کاملاً جا افتاده بود و نرخ رشد سالانه اش به چهل درصد رسید.

هسته مرکزی برند فدکس 
ایده خطوط سریع السیر که ۱۵۰ سال تا ۲۰۰ سال قبل در آمریکا شکل گرفته بود هسته مرکزی برند فدکس را تشکیل می دهد. خطوط مذکور برای انتقال کالاهای بسیار مهم، با مسئولیت یک متولی معین و در مدت زمان مشخص، ایجاد شده بودند. این مفهوم در قلب کسب و کار فدکس جا گرفته است. تمرکز برند فدکس بر حمل سریع السیر است. همچنین امنیت و قابل اعتماد بودن، تداعی گرهای عمومی و مهم فدکس اند.

جایگزینی فدکس با فدرال اکسپرس 
به مرور، مشتریان کلمه خلاصه شده “فدکس” را به جای فدرال اکسپرس مورد استفاده قرار دادندهمچنین این عبارت به عنوان فعل نیز مورد استفاده قرار گرفت و فدکس کردن به معنی ارسال یک شبهِ، به کار می رود. نهایتاً شرکت در سال ۱۹۹۴ تصمیم گرفت که برندش را از فدرال اکسپرس به فدکس تغییر دهد.

ورود فدکس به بازارهای جهانی (  کسب و کار در فدکس   )
در اوایل دهه نود، شرکت پا به عرصه بازارهای جهانی گذاشت و تصمیم گرفت برندش را مدرن کند. به زودی فدکس دریافت برای رسیدن به این هدف باید تلاش های زیادی انجام دهد.

بنابراین یک بازسازی اساسی در هویت برند شرکت را آغاز نمود. تحقیقات حاکی از این بود که در بسیار از موارد، واژه های مخففی که فدکس برای محصولات و خدماتش بکار می برد، باعث شده بود مشتریان بسیاری خدمات فدکس را به درستی درک نکنند.

سیستم نامگذاری جدید فدکس 
به منظور اصلاح نظام نامگذاری، فدکس سیستم نامگذاری جدیدی را ایجاد نمود که از برند فدکس به علاوه کلمات کامل (و نه مخفف) فرآیندها، کالاها و یا خدمات تشکیل می شد. این اقدامات برندینگ مجدد، باعث اصلاح موفقیت آمیز پورتفولیو برند قدیمی ناکارآمد فدکس شد.

در سال ۲۰۰۰، فدکس دومین اصلاح را در هویت شرکت انجام داد و نامش را به فدکس اکسپرس تغییر داد. هدف از این اقدام جایگاه یابی بهتر در بازار بود.

چرا که UPS (رقیب فدکس) لوگو خود را تغییر داده بود و با برندینگ مجدد خود، حوزه فعالیت های خود را افزایش داده بود.. لذا برای رقابت با UPS – که حوزه فعالیت خود را از حمل و نقل زمینی گسترده تر نموده و به حمل هوایی نیز روی آورده بود خدمات فدکس نیز می باید فراتر از خدمات تحویلی هوایی یک شبهِ می شد و می بایست حمل زمینی را نیز شامل می گردید.

توسعه برند فدکس (  کسب و کار در فدکس  )
فدکس به منظور گسترش و متنوع کردن فعالیت هایش، اقدام به خرید شرکت های مختلفی نمود. از طرفی برای متمرکز کردن پورتفولیو خدمات شرکت و همچنین اجرای استراتژی خانه برند، تمام برندهای شرکت های خریداری شده، برندینگ مجدد شدند.

امروزه شرکت فدکس، شرکت های مختلفی را تحت یک برند در سراسر جهان هدایت می کند و از طرفی این شعار “مستقل فعالیت کنید، دسته جمعی رقابت کنید و با تشریک مساعی مدیریت کنید”- را سرلوحه ی کار شرکت های مختلف قرار داده است. این شیوه ای است که اطمینان می دهد همه شرکت های زیرمجموعه می توانند از مزایای قوی ترین و مورد اطمینان ترین برند جهان یعنی فدکس بهره مند گردند.

تقسیم بندی بازار فدکس 
باید گفت فدکس عملکرد خود را، بهترین کانال ارتباطی می داند. از طرفی بر خلاف بسیاری از برندها که یا صرفاً بر بازار مصرف کنندگان نهایی تمرکز می کنند یا بر بازار مشتریان صنعتی، فدکس به هر دو نوع مشتری توجه دارد. هدف اصلی بازار صنعتی تجاری است ولی برای اطمینان از رهبر بودن برند در همه جا، فدکس در بازار مصرف کنندگان نیز به فعالیت می پردازد.

ارتباطات بازاریابی فدکس (  کسب و کار در فدکس  )
همه ی شیوهای ارتباطی تبلیغات، تبلیغات مستقیم، حامی شدن، نیروی فروش و به کار گرفته می شوند تا به تصویر و شهرت برند فدکس کمک شود. حفظ شهرت و تصویر برند فدکس، دارای بالاترین اولویت می باشد، چرا که با ارزش ترین دارایی شرکت است.

عبارت “آسوده باشید، این فدکس است” یکی از شعارهای موفق فدکس بود که در برنامه های تبلیغاتی سال ۲۰۰۵ به کار رفته و همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. عناصر ارتباطی شامل تلویزیون، روزنامه و مجلات، رادیو و تبلیغات اینترنتی می باشد.

از طرفی فدکس کسب و کارهای کوچک را نیز هدف قرار داده است. بدین ترتیب برنامه های بازاریابی، کسب و کارهای کوچک را هدف قرار گرفته و ارسال کننده پیام مشترکی هستند. پیامی که بیان می کند خدمات فدکس برای رفع نیازهایشان، به آنان کمک می کند.

تبلیغات فدکس 
فدکس در تبلیغات تا حدی صاحب سبک بوده و تبلیغاتش دارای طنزهای مناسبی است. تبلیغات تلویزیونی، صحنه های خنده داری از حوادث کسب و کارهای کوچک را مورد استفاده قرار داده و به گونه ای حرفه ای مطالب کلیدی را به مخاطب انتقال می دهد.

اطلاعاتی که در قالب سرگرمی و تفریح ارائه می گردد بیشتر در ذهن مردم می ماند. لازم به ذکر است که بررسی ها نشان می دهد واکنش مالکان کسب و کارهای کوچک به این برنامه های بازاریابی بسیار مثبت بوده است.

حامی شدن فدکس برای افزایش سهم بازار (  کسب و کار در فدکس )
بیش تر مشتریان فدکس را مردان بین ۲۵ تا ۵۵ ساله تشکیل می دهند. نمایش برند در مکان هایی که این گروه از مشتریان بیشتر رفت و آمد دارند، از اهداف کلیدی می باشد. به همین علت، شرکت به مدت سه سال حامی لیگ راگبی آمریکا بود. همچنین از مسابقات اتومبیل رانی نیز حمایت نمود و در این برنامه حمایت، از شعار “هر روز، مسابقه سرعت است” استفاده کرد.

فدکس از روش حامی شدن، زیاد استفاده می کند. ویژگی هایی مانند سرعت، کار گروهی، و دقت در بزرگترین شرکت حمل و نقل سریع السیر از ارزش بالایی برخوردار است. همین خصوصیات در فعالیت هایی که شرکت، حامی آن می شود بسیار برجسته است .

این باعث ایجاد نوعی پیوند در ذهن مخاطب بین آن ویژگی ها و فدکس می شود. شرکت این ابزار بازاریابی را فرصتی برای پیشرفت خود می داند و حتی از حامی شدن به عنوان فعالیت هماهنگ کننده آمیخته بازاریابی استفاده می کند. همچنین از این رویکرد برای استراتژی تهاجم به بازارهای جدید استفاده می نماید و بدین ترتیب نرخ رشد خود را افزایش می دهد.

برخی اوقات شانس به فدکس رو آورده و صرفاً به واسطه سناریو فیلم، شرکت و / یا برند فدکس در فیلم ها نمایش داده شده است. فدکس در سال ۲۰۰۳ در یک فیلم سینمایی به نام دور افتاده بی هیچ هزینه ای به نمایش در آمد و از این راه سود فراوان برد. در واقع می توان گفت این فیلم، یک فیلم تبلیغاتی دو ساعته از فدکس بود که مردم برای دیدن آن پول هم می پرداختند. از طرفی تعداد زیادی کامیون و هواپیمای فدکس وجود دارد که نام این شرکت را به نمایش می گذارند.

 

فهرست

داستان برند فِدکس Fedex

شناسایی نیاز و ارائه راهکار در فدکس

تبدیل شدن  به بزرکترین شرکت حمل و نقل کالاهای در جه یک پس از تاسیس

اصطلاح فدکس به عنوان یک فعل و به معنای “ارسال یک محموله ی شب هنگام” است.

10قانون موفقیت فدکس

درس هایی که باید از برند FedEx آموخت

انعطاف استراتژیک در حمل بسته های فدکس اکسپرس

تثبیت رهبری فدرال اکسپرس درصنعت حمل ونقل

داستان شکل گیری شرکت های موفق دنیا

بازاریابی پنهان: تبلیغاتی که ناخودآگاه شما را هدف می‌گیرند!

فدکس نجات بخش (FedEX)

راز برندهای معتبر Secrets of Brands

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فدکس

حمایت از مشتریان درفدکس

حمل و نقل  6×6

شش ناحیه حمل ونقل 6*6

فدکس و دنیای پساکرونا

استراتژی بازاریابی فدکس (FEDEX )

مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی فدکس

ماتریس گروه مشاوران بستون در استراتژی بازاریابی فدکس

ماتریس گروه مشاوران بستون در استراتژی بازاریابی فدکس

ارزش ویژه برند در استراتژی فدکس

استراتژی آمیخته بازاریابی فدکس

مقیاس پذیری در طراحی لوگوی حرفه ای به سبک فدکس

شعار تبلیغاتی فدکس

تشخیص عملکرد استراتژی های تدوین شده

موردکاوی تشخیص عملکرد: یو پی اس در برابر فدکس

نقش تحلیل مالی در عملکرد استراتژی های تدوین شده

پورت فولیوی محصول در فدکس

FEDEXدر عصر پیشرفت شرکت های لجستیکی همیشه برنده خواهد بود

داستان طراحی لوگوی فدکس توسط لیندون لیدر (Lindon Leader)

لوگوی فدکس در بیش از600شرکت هواپیمایی و30000شرکت حمل و نقل زمینی به کار گرفته شده است

لوگوی فدس یکی از 8لوگوی برتر35سال اخیر.

استراتژی بازاریابی مبتنی بر ارزش مشتری

بخش بندی بازاردر فدکس

تحلیل استراتژیک FedEx

تحلیل SWOT FedEx در محیط کسب و کار جهانی

تحلیل عوامل حیاتی موفقیت فدکس

ماتریس BCG برای فدکس

تجزیه و تحلیل PESTEL شرکت FedEx

کاربرد تحلیلVRIOدرشرکت فدکس

تجزیه و تحلیل نیروهای پنج نیروی پورتر شرکت فدکس

مزیت رقابتی تجارت Fedex

مدل کسب و کار FedEx - بینش عملیاتی و جریان های درآمد

آنچه در آینده برای فدکس در انتظار است

زنجیره تامین درفدکس

مدیریت استراتژیک شرکت فدکس

ماتریس آنسوف در شرکت فدرال اکسپرس

شرکت FedEx از ماتریس Ansoff برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد

دانلود پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان داردبا فرمت ppt و 268 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات268
حجم2719 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد

شرکت هیولت پاکارد (HP)

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت مجموعه ی وسیعی از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرتبط با مشتری، کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB ها) و سازمان های بزرگ که شامل بخش های مربوط به مشتریانِ دولتی، بهداشت و آموزش میشود را توسعه داده است.

این شرکت توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد در یک گاراژ در پالو آلتو تاسیس و در ابتدا تجهیزات آزمایش های الکترونیک را تولید می کرد. HP از سال ۲۰۰۷ تا نیمه ی ۲۰۱۳ تولید کننده ی پیشروی کامپیوترهای شخصی در دنیا بود که بعد از آن برند لنوو از HP پیشی گرفت. این برند سخت افزارهای مربوط به بخش محاسبات، ذخیره سازی داده و شبکه را تولید و نرم افزارهایی را طراحی و سرویس هایی را در این رابطه ارائه می داد. خطوط اصلی تولید آن شامل سرویس های محاسبات شخصی، سرورهای استاندارد صنعتی و سازمانی، دستگاه های ذخیره سازی مربوطه، محصولات تحت شبکه، نرم افزار و طیف متنوعی از چاپگرها و دیگر محصولات تصویرپردازی میشود. HP محصولات خود را به صورت مستقیم، آنلاین، فروشندگان لوازم الکترونیک، خرده فروشی ها، شرکت های نرم افزاری و عمده فروشان تکنولوژیک به خانواده ها، شرکت های کوچک و متوسط و سازمان ها میفروشد. HP نیز برای محصولاتش خدمات و مشاوره هایی را در سرتاسر دنیا ارائه میدهد.

در نوامبر ۲۰۰۹ HP اطلاعیه ی مالکیت ۳Com را صادر و در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۰ معاملات آن بسته شد. در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ HP سهام Palm, Inc را به ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد. در ۲ سپتامبر ۲۰۱۰ برنده ی مناقصه ی ۳PAR  به ارزش هر سهم ۳۳ دلار (جمعا ۲٫۰۷ میلیارد دلار) شد که در این رقابت توانست از کمپانی dell پیشی بگیرد.

شرکت هیولت پاکارد در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۵ بخش فروش کامپیوترهای شخصی و پرینترهایش را از بخش شرکت های تجاری و کسب و کارهای خدماتی اش جدا کرد که این منجر به ایجاد دو شرکت معاملاتی به نام های HP Inc. و Hewlett Packard Enterprise شد. در سال ۲۰۱۷ شرکت هیولت پاکارد خدمات شرکتی اش را به DXC Technology و قسمت نرم افزاری به نام Micro Focus تقسیم کرد.

تاریخچه

شرکت هیولت پاکارد (HP)

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت مجموعه ی وسیعی از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرتبط با مشتری، کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB ها) و سازمان های بزرگ که شامل بخش های مربوط به مشتریانِ دولتی، بهداشت و آموزش میشود را توسعه داده است.

این شرکت توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد در یک گاراژ در پالو آلتو تاسیس و در ابتدا تجهیزات آزمایش های الکترونیک را تولید می کرد. HP از سال ۲۰۰۷ تا نیمه ی ۲۰۱۳ تولید کننده ی پیشروی کامپیوترهای شخصی در دنیا بود که بعد از آن برند لنوو از HP پیشی گرفت. این برند سخت افزارهای مربوط به بخش محاسبات، ذخیره سازی داده و شبکه را تولید و نرم افزارهایی را طراحی و سرویس هایی را در این رابطه ارائه می داد. خطوط اصلی تولید آن شامل سرویس های محاسبات شخصی، سرورهای استاندارد صنعتی و سازمانی، دستگاه های ذخیره سازی مربوطه، محصولات تحت شبکه، نرم افزار و طیف متنوعی از چاپگرها و دیگر محصولات تصویرپردازی میشود. HP محصولات خود را به صورت مستقیم، آنلاین، فروشندگان لوازم الکترونیک، خرده فروشی ها، شرکت های نرم افزاری و عمده فروشان تکنولوژیک به خانواده ها، شرکت های کوچک و متوسط و سازمان ها میفروشد. HP نیز برای محصولاتش خدمات و مشاوره هایی را در سرتاسر دنیا ارائه میدهد.

در نوامبر ۲۰۰۹ HP اطلاعیه ی مالکیت ۳Com را صادر و در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۰ معاملات آن بسته شد. در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ HP سهام Palm, Inc را به ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد. در ۲ سپتامبر ۲۰۱۰ برنده ی مناقصه ی ۳PAR  به ارزش هر سهم ۳۳ دلار (جمعا ۲٫۰۷ میلیارد دلار) شد که در این رقابت توانست از کمپانی dell پیشی بگیرد.

شرکت هیولت پاکارد در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۵ بخش فروش کامپیوترهای شخصی و پرینترهایش را از بخش شرکت های تجاری و کسب و کارهای خدماتی اش جدا کرد که این منجر به ایجاد دو شرکت معاملاتی به نام های HP Inc. و Hewlett Packard Enterprise شد. در سال ۲۰۱۷ شرکت هیولت پاکارد خدمات شرکتی اش را به DXC Technology و قسمت نرم افزاری به نام Micro Focus تقسیم کرد.

کارکنان و فرهنگ

اطلاعات بیشتر: لیست رهبرانِ اجراییِ هیولت پاکارد

بنیان گذاران یک شیوه ی مدیریت را توسعه داده اند که به “The HP Way” معروف است. عبارت HP Way در حوزه ی هیولت پاکارد به معنای “یک ایدئولوژی هسته ای است که در آن فرد مورد احترام زیادی قرار میگیرد، نسبت به کیفیت قابل قبول و قابل اطمینان تعهد وجود دارد، نسبت به مسئولیت اجتماعی تعهد وجود دارد. در این ایدئولوژی کمپانی کمک های فنی را به منظور پیشرفت و رفاه حال بشر ارائه می دهد”. در اینجا فرضیه های مربوط به The HP Way را داریم:

  1. ما برای افراد اعتماد و احترام زیادی قائلیم.

  2. ما بر روی سطح بالایی از موفقیت و همکاری تمرکز می کنیم.

  3. ما کار خود را با یکپارچگی بینظیری انجام می دهیم.

  4. ما از طریق کار تیمی به اهداف مشترک مان دست پیدا می کنیم.

  5. ما انعطاف پذیری و نوآوری را در اولویت قرار می دهیم.

 

افراد برجسته

  • مایکل کاپلاس (مدیر عامل/رئیس Compaq-رئیس HP)

  • بارنی الیور (بنیان گذار و مدیر آزمایشگاه های HP)

  • استیو وزنیاک

  • تام پرکینس

  • کارلی فیورینا (کاندیدای ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶)

  • مت شیهن (مشاور خدمات اجرایی HP در پلانو، تگزاس؛ عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان تگزاس)

  • جان شولتز (وکیل HP – دادخواه اوراکل)

مسئولیت اجتماعی شرکت

در ژولی ۲۰۰۷، کمپانی اعلام کرد که به هدفش رسیده است. کمپانی در سال ۲۰۰۴ میخواست یک میلیارد پوند از بخش قطعات الکترونیک، تونر و کارتریج درآمد حاصل کند. هدف بعدی آن کسب دو میلیارد پوند از بخش سخت افزار تا پایان سال ۲۰۱۰ بود. در سال ۲۰۰۶ کمپانی ۱۸۷ میلیون پوند از بخش الکترونیک درآمد داشت؛ یعنی ۷۳ درصد بیشتر از نزدیک ترین رقیب خودش.

در سپتامبر ۲۰۰۹، Newsweek در رقابت Green Rankings از بین ۵۰۰ شرکت بزرگ رتبه ی ۱ را به HP داد. بر اساس آمار سایت environmentalleader.com، “هیولت پاکارد به دلیل برنامه های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) که داشت رتبه ی اول را کسب کرد و اولین کمپانی IT بود که گزارش انتشار گازهای گلخانه ای خودش در رابطه با زنجیره ی تامینش ارائه کرد”. علاوه بر این HP اقداماتی را جهت حذف موارد سمی از محصولات خود انجام داده است، ولی با این وجود Greenpeace این کمپانی را به جهت خوب کار نکردن در این زمینه مورد انتقاد قرار داده است.

HP در لیست مربوط به ۱۰۰ نفر از بهترین شهروندان سازمانی در مجله ی مسئولیت های سازمانی سال ۲۰۱۰ پیشرفت خوبی را داشت. این لیست توسط PR Week به عنوان یکی از مهم ترین رتبه بندی های کسب و کار در امریکا در نظر گرفته شده است. HP به دلیل رهبری اش در هفت زیرمجموعه شامل محیط، تغییرات آب و هوایی و همکاری های بشردوستانه، نسبت دیگر کمپانی های Russell 1000 Index برتری داشت. در سال ۲۰۰۹ HP رتبه ی پنجم را به دست آورد.

مجله ی Fortune کمپانی HP را به عنوان یکی از بهترین کمپانی های سال ۲۰۱۰ معرفی کرد و رتبه ی ۲ را در صنعت کامپیوتر و رتبه ی ۳۲ را در لیست کلی خود به آن اعطا کرد. در این سال HP در صنعت کامپیوتر رتبه ی ۱ را در زمینه ی مسئولیت اجتماعی، سرمایه گذاری بلندمدت، رقابت جهانی و استفاده از دارایی های شرکتی به دست آورد.

در می ۲۰۱۱، HP یک گزارش سراسری از دستاوردهایش در سال ۲۰۱۰ ارائه کرد. این گزارش که دهمین گزارش کمپانی است یک دید جامع از برنامه های شهروندی، پیشرفت و اهدافِ HP ارائه می کند و چگونگی استفاده ی HP از فناوری، اعتبار و تجربه و تخصص را در راستای ایجاد تاثیرات مثبت بر جهان توضیح می دهد. گزارش کمپانی در سال ۲۰۰۹ بهترین گزارش مسئولیتیِ شرکت ها در سال شد. در گزارش های ۲۰۰۹ آمده است که HP مصرف انرژی خودش را در مقایسه با سال ۲۰۰۸ به میزان ۹ درصد کاهش داده است. HP در مجموع ۱۱۸۰۰۰ تن محصولات الکترونیک را بازیابی کرد که حاوی ۶۱ میلیون کارتریج پرینتر بود.

بر اساس یکی از گزارش های San Francisco Chronicle در سال ۲۰۱۰، HP یکی از ۱۲ کمپانی بود که بر اساس این تعریف کار کرده اند: “طراحی محصولاتی که از ابتدا ایمن باشند و بر اساس اصول شیمی سبز تولید شده باشند”. HP تقدیرنامه هایی از طرف سازمان محیط زیست کالیفرنیا دریافت کرد.

فهرست :

تاریخچه شرکت hp، از آغاز تا امروز

معرفی شرکت hp

بازاریابی فردی دراچ پی

تاریخچه برند hp

شهرت شرکت اچ پی

رشد hp بعد از جنگ جهانی دوم

وابستگی اچ پی به هزینه های نظامی

شرکت hp و تولید کامپیوتر

فراز و نشیب درتولید محصولات اچ پی

روند رشد کمپانی اچ پی

محصولات اچ پی

فرهنگ سازمانی

استراتژی بازاریابی اچ‌پی در شبکه‌های اجتماعی

ارتباطات بازاریابی یکپارچه در شرکت هیولت پاکارد

فعالیت هاى تبلیغاتى HP

مبارزه تبلیغاتی HP

تأثیر یک شعار بر بازار

فعالیت هاى تبلیغاتى HP با تمرکز بر تحولات امروز

مدیریت دانش در هیولت پاکارد (HP)

تلاش برای استعمار بازار دیگران،اشتباه بزرگ HP

  چه جایگزین‌های دیگری برای شرکت هیولت پاکارد می‌توانست وجود داشته باشد؟

ماتریس آنسوف در اچ پی

تجزیه و تحلیل SWOT هیولت پاکارد (HP)

تجزیه و تحلیل PESTEL / PEST / STEP HP Inc

رویکرد بازاریابی حرفه ای برای هیولت پاکارد  

پنج C بازاریابی دراچ پی

تجزیه و تحلیل شرکت – ۵C از بازاریابی

مدل۷ اس مکنزی دراچ پی

کارکرد ۷اس مکنزی دراچ پی

عناصر سخت

استراتژی

ساختار

ساختار/پویایی تیم داخلی [ویژه بخش]

سیستم ها 

عناصر نرم

ارزش های مشترک

مدل VRIO درشرکت اچ پی

چهار جزء VRIO مورد استفاده در تحلیل هیولت پاکارد

منبع در VRIO چیست؟

تحلیل و راه حل کارت امتیازی متوازن هیولت پاکارد  

دیدگاه مشتری در رویکرد کارت امتیازی متوازن

دیدگاه فرآیند داخلی در رویکرد کارت امتیازی متوازن

رویکرد کارت امتیازی متوازن به منابع انسانی

استراتژی بازاریابی هیولت پاکارد  

اهداف انواع مختلف استراتژی های بازاریابی

پنج مرحله فرآیند استراتژی بازاریابی

بخش بندی مشتریان

تهیه برنامه بازاریابی

چهار P از ترکیب بازاریابی و استراتژی بازار رفتن – جذب ارزش

استراتژی اقیانوس آبی هیولت پاکارد  

استراتژی اقیانوس سرخ در مقابل اقیانوس آبی

نقشه راه  رایانه‌های HP در شبکه بوم استراتژی اقیانوس آبی

چارچوب شش مسیر برای کامپیوترهای اچ پی

شرکت هیولت پاکارد در بازارهای محلی و جهانی

مقدمه

تجزیه و تحلیل PESTLE

محیط اقتصادی

محیط اجتماعی فرهنگی

محیط تکنولوژیک

محیط قانونی

نیروهای پنج گانه پورتر

فرصت ها و تهدیدهای اصلی

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش

فعالیت های ورودی

عملیات

بازاریابی و فروش

خدمات

خدمات پشتیبانی

نقاط قوت و ضعف اصلی

استراتژی توسعه در مورد HP

تحلیل بازاراچ پی

تحلیل علاقه و قدرت ذینفعان اچ پی

ماتریس BCGدرشرکت اچ پی(HP)

ماتریس رشد-سهم BCG

مزایای ماتریس BCG

محدودیت های ماتریس بی سی جی

راه حل زنجیره ارزش پورتر برای مطالعه موردی هیولت پاکارد 

۵نیروی پورتر و زنجیره ارزش پورتر

چارچوب زنجیره ارزش پورتر

مراحل کلیدی در تحلیل زنجیره ارزش پورتر

References

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال .غول آلمانی -آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال .غول آلمانی -آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال .غول آلمانی -آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی با فرمت ppt و 258 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات258
حجم2681 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال .غول آلمانی -آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی

این فایل با 258 اسلاید تخصصی و تحلیل یافته های مدیریت استراتژیک در شرکت حمل نقل دی اچ ال هست و در این فایل از یافته های اساتید محترم مدیریت استراتژیک بازار یابی و حمل و نقل،همچنین ازترجمه متون تخصصی استفاده شده است .

اگر جزء این چهار دسته از افراد هستید، این فایل برای شما بسیار مفید خواهد بود:

مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ

مدیران و صاحبان استارتاپ ها

مدیران و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش

کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات و برند

فایل پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال مناسب چه کسانی است؟

۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند

۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند

۳)کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها

۴)مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند

۵) کارآفرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند

۶) سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند

7)اساتید محترم دانشگاه برای تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی بازاریابی  شرکت های جهانی

8)دانشجویان گرامی برای ارائه طرح درسی و تحلیل در مورد شرکت های موفق  

و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستند

 

شیوه کسب و کار کمپانی دی.اچ.ال / تحویل دهی ساده و بی نقص

 

  کمپانی آلمانی DHL در سال 1969، توسط آدرین دالسی، لری هیل بلم و رابرت لین تاسیس شد. این شرکت بزرگ ترین کمپانی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل در دنیاست. اسم شرکت از حرف اول نام موسسان این کمپانی گرفته شده. دی.اچ.ال ارائه خدمات حمل و نقل هوایی خود را یک شبه به وجود آورد تا به این ترتیب در وقت و هزینه مشتریان خود صرفه جویی کند.

اما چه عواملی باعث شد که صنعت نسبتا نو پای خدمات حمل و نقل سریع، در بریتانیا و به طور کلی در دنیا رایج شود؟ آینده این صنعت چه خواهد بود؟ در طول سه دهه گذشته، خدمات حمل و نقل پر هزینه بوده و محدودیت وزنی وجود داشت، از طرفی کالا ها عموما خیلی دیر به دست مشتری می رسید.

https://www.forsatnet.ir/images/admin12/693-11-1b.jpg

خــــدمــات دی.اچ.ال در کشور هایی مثل کوبا، روسیه، ایران، عراق، چین، ویتنام و کره شمالی که به طور کلی از خدمات پستی محروم بودند، گسترش پیدا کرد. دویچ پست در سال 2001، مالکیت بخش عظیمی از این کمپانی را صاحب شد و در سال 2002 به طور کامل آن را خریداری کرد.

شکاف در بازار

در بازار حمل و نقل، شکاف قابل توجهی در رابطه با سرعت، اطمینان و مقرون به صرفه بودن ارائه خدمات، وجود داشت. کمپانی دی.اچ.ال به وجود این شکاف پی برد و همین شکاف، دلیل اصلی شکل گرفتن این شرکت بود.

شرکت هایی مثل دی.اچ.ال، پیش از هر چیزی به سریع رسیدن مدارک به دست مشتریان اهمیت می دهند. با این وجود، کم کم سرعت تحویل دهی سایر محموله ها نیز جزو اولویت های آنها قرار گرفت. بنابراین، تحویل دهی سریع و به موقع کالا، جزو استراتژی های پخش این کمپانی قرار گرفت.

در طول دهه 70، بانک ها و موسسات مالی، به دلیل طبیعت کسب و کارشان، مشتری اصلی خدمات حمل و نقل سریع بودند. از آن زمان به بعد، نیاز به این خدمت در تمام صنایع، چه در بخش تولید و چه در صنایع خدماتی، گسترش پیدا کرد.

تثبیت بازار

در طول دهه 80 میلادی، استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی، در بین برخی شرکت ها رایج شده بود. به تدریج شرکت های بیشتری در زمینه استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی سرمایه گذاری کردند. در سال 1982، ارزش جهانی بازار حمل و نقل هوایی تنها 0.5 میلیارد دلار بود، اما در اواخر همین دهه، ارزش آن رشد کرده و به 4.5 میلیارد دلار رسید.

این افزایش تقاضا، شرکت های خدمات حمل و نقل هوایی را بر آن داشت که آگهی های تبلیغاتی جذابی با استفاده از پرواز های هواپیما های شرکت خود تولید کنند. در سال 1980، دی.اچ.ال بریتانیا با ایجاد پایگاه هایی در فرودگاه Heathrow و فرودگاه East Midlands  در سال 1989، به طلایه دار این صنعت تبدیل شد.

پیشرفت فناوری نیز ازجمله عوامل تاثیر گذار در سرعت و کارایی خدمات پستی بوده است. در همین راستا، طی سال 1981، شرکت دی.اچ.ال به طور کامل به تجهیزات و فناوری های روز مجهز شد.

محصولات و خدمات دهی

امروزه اتحادیه اروپا، موسسات تجاری متعددی را داخل اروپا راه اندازی کرده که بازار وسیعی در 15کشور دارد. اتحادیه اروپا پیوند های تجاری متعددی با بسیاری از همسایگانش برقرار کرده که سود دهی و منفعت دوجانبه ای برای هر دوی آنها خواهد داشت.

کمپانی دی.اچ.ال بهترین خدمات تحویل دهی سریع را فارغ از بُعد مسافت، به مشتریان اروپایی اش، ارائه می دهد. همین موضوع دی.اچ.ال را در جایگاه نخست این صنعت قرار داده و به دلیل توجه همیشگی به مشتریانش، از سایر رقبا پیش انداخته است. به دلیل توسعه فناوری و تقاضای گسترده در سراسر دنیا، محدوده وسیعی از محصولات و خدمات در این زمینه، شکل گرفته است. دی.اچ.ال در 60نقطه اروپا خدمات رسانی دارد و با سرمایه گذاری 600میلیون دلار، در پی افزایش میزان تقاضا و پیشبرد فناوری و زیر ساخت های خود در اروپاست.

بزرگ ترین و پیشرفته ترین پایگاه این کمپانی در اروپا، پایگاه Brussels Super Hub است که اغلب به عنوان درگاه دی.اچ.ال به اروپا قلمداد می شود. زمانی که دی.اچ.ال، خدمات تحویل دهی فدرال را به عهده گرفت، وسعت این پایگاه نیز افزایش پیدا کرد. این پایگاه در حال حاضر 80هزار بسته پستی را در ساعت دسته بندی کرده و بیش از یک هزار نیروی انسانی دارد.

خدمات دهی در ایالات متحده

در ایالات متحده، ناوگان هوایی شامل 87 هواپیما است. در نوامبر سال 1995، درگاه بین المللی به ارزش 20میلیون دلار در فرودگاه جان اف.کندی، تاسیس شد. این درگاه به عنوان بزرگ ترین شبکه خدمات پستی بین الملل، جهت حمل و نقل محموله ها بین آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و خاور میانه ایجاد شد.

خدمات دهی در اروپای غربی

در پـــایگـاه هـــای دی . اچ . ال کـــــــه پخــش کــننده هــای مرکزی و اصلی این کمپانی هستند، این شرکت تعدادی درگاه ایجاد کرده که از طریق آنها با جایگاه های خود در سراسر دنیا، مرتبط است. امکانات درگاه دوبلین توسعه و پیشرفت داشته، از طـــرفــی دی.اچ.ال با همکاری شرکت هواپیمایی لوفتانزا، به دنبال ایجاد محلی برای ترانزیت کالا در فرانکفورت است.

دی.اچ.ال نخستین شرکت خدمات پستی هوایی بود که در بازار اروپای شرقی ظهور کرد.

کیفیت خدماتی که دی.اچ.ال در اروپای شرقی ارائه می کند با غرب اروپا یکسان است. این شرکت از سال 1989، مبلغی معادل 50میلیون دلار در بخش مرکزی و شرقی اروپا سرمایه گذاری کرد تا به تعهدش در زمینه توسعه خدمات حمل و نقل خود پایبند باشد. نیمی از این هزینه صرف توسعه سرمایه گذاری در صنعت هوانوردی و آموزش کارکنان شده است.
 
محصولات اصلی

 DOX یا ارسال بین المللی اسناد – خدمات پستی و تحویل منزل به منزل اسناد و کالا های غیر گمرکی.

WPX  یا ارسال بین المللی بسته های پستی  - خدمات تحویل دهی بین المللی برای کالا های گمرکی.

EUX  یا انجمن خدمات ارسال اروپا – تحویل منزل به منزل خدمات، کالا و اسناد در اروپا.

خدمات ارسال کالا های وارداتی – تحویل دهی منزل به منزل بار، از 37 کشور به بریتانیا.

تحویل به موقع کالا

زمانی که موضوع حمل محموله های حساس و شکننده، برای مثال، کیت مخصوص تشخیص سرطان به میان می آید، تمام جراحان سراسر اروپا، دی.اچ.ال را انتخاب خواهند کرد. بعضی از این کیت ها بسیار شکننده هستند و باید مستقیما و طی 72 ساعت به دست پزشکان برسند.

مزایای استفاده از دی.اچ.ال

شامل تحویل گیری کالا، تحویل دهی منزل به منزل آن، انجام سریع و به موقع مراحل اداری و نیز امکان پیگیری زمان رسیدن کالا به مقصد، از طریق اینترنت است. امروزه تحویل دهی به موقع کالا ویژگی ای است که تمام شرکت های حمل و نقل از آن پیروی می کنند. بنابراین شرکت دی.اچ.ال، شکاف بزرگی را که در صنعت پست ایجاد شده بود از بین برد. نمونه آن تحویل دهی سریع و مطمئن کالا های شکننده و آسیب پذیر مثل کیت تشخیص سرطان است.

داستان یک برند، دی اچ ال (DHL)

تاریخچه دی اچ ال

تاریخچه تاسیس

1971/ گسترشی جهانی

1979/ خدمت جدیدی در پست

ادامه فعالیت  شرکت پستی آلمان

1997/ عصر جهانی شدن

1998/ تاسیس آخرین مرکز پستی

1999/ خرید AEI و DANZAS

2003/ برند سازی جدید

سال های اخیر و وضعیت حال حاضر دی اچ ال

نوآوری، تحقیق و توسعه درDHL

همکاری نزدیکی با پیش گامان فناوری درشرکت DHL

توسعه ی خدمات و گسترش درشرکت DHL

لوگوی DHL نسخه اولیه

رنگ های حروف DHL

شیوه کسب و کار کمپانی دی.اچ.ال / تحویل دهی ساده و بی نقص

شکاف در بازار

تثبیت بازار

محصولات و خدمات دهی

خدمات دهی در ایالات متحده

خدمات دهی در اروپای غربی

تحویل به موقع کالا

مزایای استفاده از دی.اچ.ال

چشم انداز و ماموریت

ماموریت شرکت DHL

اهداف شرکت DHL

گستره جغرافیایی DHL

حضورجهانی بی نظیرDHL

چهارعنصر اصلی ماموریت DHL

تجزیه و تحلیل SWOT DHL

رشد در کشورهای در حال توسعه

موقعیت مالی عالی

ضعف در تجزیه و تحلیل SWOT DHL:

فرصت ها در تجزیه و تحلیل SWOT DHL:

آنالیز 5 نیروی پورتر درDHL

رقابت بین شرکت های موجود

پیامدهای 5نیروی پورتر در DHL

DHL & FedEx: مقایسه و تجزیه و تحلیل

ماتریس TOWS برای DHL

ماتریس TOWS برای FedEx

تجزیه و تحلیل رقابتی - مدل پنج نیروی پورتر

استراتژی های بازاریابی DHL

چالش ها و یادگیری برای FedEx و DHL

تحلیل و راه حل کارت امتیازی متوازن DHL Worldwide Express/

استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن در مطالعه موردی اکسپرس جهانی DHL

مزایای روش کارت امتیازی متوازن چیست؟

تجزیه و تحلیل و راه حل DHL Worldwide Express PESTEL / PEST / STEP

اهمیت تجزیه و تحلیل PESTEL در مدیریت استراتژی و فرآیند برنامه ریزی

تجزیه و تحلیل VRIO DHL Worldwide Express

رویکرد تحلیل Pro VRIO / VRIN به مطالعه موردی اکسپرس جهانی DHL

چهار جزء VRIO مورد استفاده در تحلیل DHL Worldwide Express

  استراتژی بازاریابی DHL

اهداف انواع مختلف استراتژی های بازاریابی درDHL

پنج مرحله فرآیند استراتژی بازاریابی

استراتژی اقیانوس آبی درDHL

سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی چیست؟

چهار عامل مهمی که مدیران در Dhl در سراسر جهان می توانند برای نوآوری ارزش استفاده کنند

تفاوت بین استراتژی اقیانوس آبی و استراتژی اقیانوس سرخ چیست؟

نحوه استفاده DHL از اقیانوس آبی

نقشه راه DHL برای استفاده از اقیانوس آبی

چارچوب شش مسیر برای Dhl در سراسر جهان

ترکیب بازاریابی DHL Worldwide Express –

12 عنصر اصلی ترکیب بازاریابی نیل بوردن

ادغام 12 عنصر از فعالیت های بازاریابی در 4ps

4P ترکیب بازاریابی DHL

4 مرحله مدیریت محصول به عنوان بخشی از فرآیند بازاریابی

مدل 6M استراتژی ارتباطات بازاریابی برای Casename

بازاریابی ایمیلی برای Dhl در سراسر جهان

ماتریس BCG برای DHL  

استراتژی های منابع انسانی در DHL Express  وFedex

مدیریت منابع انسانی در فدکس و دی اچ ال

استراتژی های DHL Express و FedEx در رابطه با تئوری های منابع انسانی

مدیریت دارایی مشتری DHL در آسیا

مدل 7 اس مکنزی

مدل 7 اس مکنزی در DHL

سبک مدیریت و رهبریDHL

ماتریس آنسوف در DHL

DHL از ماتریس Ansoff برای رشد موفقیت آمیز بین المللی استفاده می کند

چارچوب زنجیره ارزش پورتر

5نیروی پورترو زنجیره ارزش پورتر

تحلیل و راه حل زنجیره ارزش DHL Worldwide Express Porter

مقایسه شرکت در زنجیره ارزش مطالعه موردی DHL Worldwide Express با زنجیره ارزش صنعتPresent vs Alternative Value Chain –

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش مطالعه موردی اکسپرس جهانی DHL

فعالیت‌های پشتیبانی در زنجیره ارزش جهانی Dhl چیست؟

معیارها و KPIهایی که باید هنگام تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش جهانی اکسپرس DHL اجتناب کنید

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو ،برند مورد علاقه مشتریان منحصربه فرد جهانی

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو ،برند مورد علاقه مشتریان منحصربه فرد جهانی

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو ،برند مورد علاقه مشتریان منحصربه فرد جهانی با فرمت ppt و276 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات276
حجم9323 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت ساعت سازی سیکو

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند. اما فعالیت و شهرت اصلی این برند به صنعت ساعت‌سازی باز می‌گردد. امروزه سیکو به دلیل ارتباطات بسیار با افراد مشهور برای تبلیغات رسانه‌ای و همچنین ادعای تولید اولین ساعت‌های کوارتز جهان به یک برند معروف جهانی تبدیل شده است.

تاریخچه تاسیس برند سیکو به سال 1881 برمی‌گردد، زمانی که کینتارو هاتوری جوانی 21 ساله بود در توکیو مغازه فروش و تعمیر ساعت به نام K.Hattori را راه اندازی کرد و ساعت‌هایی را که از یوکوهاما خریداری می‌کرد در فروشگاه‌ خود به فروش می‌رساند. وی پس از کسب موفقیت‌‌های چشم‌گیر در خرید و فروش ساعت، وارد صنعت ساعت‌سازی شد و با استخدام طراحان و مهندسان با استعداد ژاپنی اولین کارگاه ساعت‌سازی خود را در سال 1892 تاسیس نمود. محصولات اولیه این کارگاه ساعت دیواری بودند که با برند Seikosha در زبان ژاپنی به معنای محل کار و تولید محصولات نفیس، وارد بازار شدند. در این میان فروشگاه هاتوری به شهرت بسیاری رسید و شعبه‌های متعددی در توکیو نیز تاسیس کرد. هدف شرکت سیکو رسیدن به کسب و کاری ماندگار در حوزه ساعت بود که در همین راستا در سال 1910 صادرات محصولات سیکو را نیز شروع کرد و چین به‌ عنوان اولین مقصد انتخاب شد. درنهایت با رسیدن به موفقیت‌های بسیار در زمینه طراحی و ساخت ساعت و ارائه آن به بازار چین، به او لقب پادشاه ژاپنی ساعت داده شد

پس از سقوط و دوباره بازگشت به اوج و کسب موفقیت‌، سیکو توانست ساعت‌های متعددی با تکنولوژی‌ و نوآوری‌های جدید همچون ساعت کوارتز، ساعت هوشمند، ساعت‌های غواصی، ساعت‌های مجهز به GPS و... تولید کند. تنها پس از گذشت یک سال از ساخت کرنوگراف در ژاپن، سیکو اولین ساعت اختصاصی غواصان تحت عنوان سیکو دایور (Seiko Diver) با مقاومت 150 متر در برابر آب را تولید کرد. همچنین در سال 1969 اولین ساعت مچی کوارتز در جهان با نام تجاری آسترون (Astron) توسط سیکو رونمایی شد. درواقع سیکو برندی است که کاملا با ساعت‌های سوئیسی رقابت می‌کند با این تفاوت که با صرف هزینه مقرون به صرفه می‌توانید بهترین و بادوام‌ترین ساعت را تا سالیان سال داشته باشید.

 

 

نگاهی به تاریخچه تولید ساعت سیکو
 نخستین ساعت‌های مچی تولیدشده توسط سیکو به سال 1924 باز می‌گردد و این شرکت توانسته تاکنون موفقیت‌های گوناگونی را در سطح جهانی کسب کند و در همین راستا قصد داریم به معرفی و بررسی محصولات سیکو بپردازیم.
معرفی شرکت  Seiko
شرکت ساخت ساعت سیکو (یک واژه ژاپنی به معنای بدیع یا موفقیت) در سال ۱۸۸۱ درست زمانی که کینتارو ساعت و طلافروشی را به نام کی.‌هاتوری در منطقه کنزای توکیو در ژاپن افتتاح کرد، تاسیس و پس از 11 سال، در سال ۱۸۹۲ اقدام به تولید ساعتی تحت نام سیکوشا، به معنای جایگاه مهارت دلپسند کرد.

https://www.tejaratetalaeenews.ir/cache/fck_files/saat17.jpg
اولین ساعت مچی‌های تولید‌شده تحت نام تجاری Seiko در سال ۱۹۲۴ ظاهر شدند.
در سال ۱۹۶۹ سیکو استرون، اولین ساعت کوارتز تولید شده در جهان را معرفی کرد؛ قیمت آن در هنگام معرفی برابر با قیمت یک ماشین با سایز متوسط بود. سیکو در ادامه به معرفی اولین گاه‌سنج کوارتز پرداخت و در اواخر دهه‌۸۰، اولین ساعت کینتیک را ساخت که ویژگی‌های مولد نیرو در خود از ساعت اتوماتیک را با دقت و صحت کوارتز ترکیب کرده است.
این ساعت به‌طور کامل توسط موتور خود در پوشش روزمره طراحی شده است و در سال ۱۹۸۵، شرکت اورینت و سیکو کارخانه‌ مشترکی را تاسیس کردند.
این شرکت (کی.‌هاتوری و شرکت خصوصی سهام) در سال ۱۹۱۷ ثبت شد و در سال ۱۹۸۳ به شرکت خصوصی سهام‌هاتوری سیکو و در سال ۱۹۹۰ به شرکت سیکو تغییر نام یافت.

سیکو پس از بازسازی و ایجاد شرکت‌های تابعه عامل خود (مانند شرکت ساعت مچی سیکو و شرکت ساعت دیواری سیکو)، به شرکت دارایی در سال ۲۰۰۱ تبدیل شد و در اول ژوئیه ۲۰۰۷ به شرکت دارایی سیکو تغییر نام داد.
شاید سیکو به دلیل تولید بهترین ساعت‌های مچی‌اش شناخته شده باشد که همه آنها در یک زمان به طور کامل تولید شده‌اند اما این نه‌تنها شامل اقلام عمده مانند ابزار کوچک، موتور، عقربه‌ها، اسیلاتور‌های کریستالی، باتری، سنسور، صفحه نمایش دیجیتالی می‌شود بلکه موارد جزئی مانند روغن‌های مورد استفاده در روان‌کننده ساعت اسپرت و ترکیبات نورانی کاربرد روی عقربه و صفحه مدرج ساعت را نیز دربرمی‌گیرد.
در حال حاضر موتور ساعت مچی در شیزوکوییشی، ایواته (ابزار موریوکا سیکو)، نینوهه، ایواته، ایواته (نینوهه، ایواته توکی کوگیو)، شیوجیری، ناگانو (سیکو اپسون) و شرکت‌های تابعه خود در چین، مالزی و سنگاپور ایجاد شده است. سیستم تولید داخلی کاملا یکپارچه هنوز هم برای ساعت‌های لوکس در ژاپن اعمال می‌شود.

https://www.tejaratetalaeenews.ir/cache/fck_files/saat-15.jpg
محصولات عرضه‌شده توسط سیکو 
سیکو ساعت‌های کوارتز، موتور ساعت، انرژی خورشیدی و ساعت‌های مکانیکی را با قیمت‌های مختلف، اعم از حدود ۴۵ دلار آمریکا (که تحت نام تجاری آلبا به فروش می‌رسد) تا ۵۵۴.۰۰۰ دلار برای (Credor FUGAKU GBCC۹۹۹) تولید می‌کند.
ساعت سیکو دارای چندین محصول مانند سیکو سری ۵ (۵ نشان‌دهنده پنج ویژگی کلیدی ساعت، یعنی پیچ اتومات، نمایش روز و تاریخ تنها در یک صفحه، که در آن زمان بسیار نادر بود، مقاوم در برابر آب، راس ارتجاعی در موقعیت ساعت ۴ و روکش و دستبند با دوام مانند ساعت بند استیل) و سری‌های لوکس کردور، کینگ سیکو و گرند سیکو است.
در ۲۵ دسامبر سال ۱۹۶۹، سیکو اولین ساعت کوارتز در جهان، سیکو کوارتز استرون را وارد بازار کرد.
این ساعت از یکاسیلاتور کریستالی در هسته خود برای دقت استفاده کرده که در آن کریستال ارتعاش ثابت در هنگام اعمال ولتاژ به آن را تولید می‌کند. در طول دوره 10 سال توسعه‌ سووا سیکوشا، سیکو ایجاد بسیاری از قطعات را مدیریت کرده که برنامه قابل دوام کوارتز در ساعت مچی را فعال می‌کند.
به‌عنوان مثال، سیکو اسیلاتور کریستالی را به شکل دو شاخه برش داده و مدار مجتمع و موتور مخصوص را برای عملکرد درست سیگنال اسیلاتور کریستالی توسعه داده است.
علاوه بر ایجاد بخش‌های فعال‌سازی ساعت کوارتز، سیکو حقوق ثبت اختراع برای قطعات منحصربه‌فرد را در انحصار خود قرار نداد، اما تصمیم گرفت آن را با چشم‌انداز تغییر آینده‌ ساعت‌های مچی، در اختیار دنیا قرار دهد.

https://www.tejaratetalaeenews.ir/cache/fck_files/saat16.jpg
سیکو در سال ۱۹۷۳، از اولین ساعت سه موتوره کوارتز در جهان با صفحه نمایش دیجیتال شش رقمی خبر داد. در سال ۱۹۷۵، سیکو نخستین ساعت دیجیتال چندمنظوره در جهان، ۰۶۳۴ را عرضه کرد. در سال ۱۹۷۸، سیکو ساعت تویین کوارتز را برای رسیدگی به اثر دما بر فرکانس اسیلاتور کریستالی کوارتز، که محدودیتی در دقت ساعت کوارتز قرار داده را به بازار عرضه کرد.
سیکو در ساعت، کریستال دومی را مرتبط با پردازنده‌ای قرار داده است که تغییر در درجه حرارت و سیگنال نوسان‌ساز اصلی برای خنثی کردن را تشخیص می‌دهد. نتیجه بهبودی عظیم در دقت ساعت از ۵ ثانیه در هر ماه تا ۵ ثانیه در سال بود. این برند در سال ۱۹۸۸، سیکو اتوماتیک را با ساعت‌سازی الکتریکی با سیکو کینتیک، موتوری که توسط کاربر طراحی شده و انرژی را به برق برای موتور کوارتز تبدیل می‌کند، با هم درآمیخت.
در سال ۲۰۰۵، ساعت سیکو اسپرینگ درایو به بازار عرضه شد که با یوشیکازو آکاهان و تیم او توسعه داده شد و از چشم‌انداز یوشیکازو الهام گرفت؛ ساعت مچی که با شاه‌فنر کوک می‌شود و با دقت یک ثانیه در روز و ظرافتی که تنها بهترین ساعت الکترونیکی می‌تواند ارائه کند.
این موتور دقت بالا با یک ثانیه در هر روز، ذخیره انرژی طولانی (۷۲ ساعت) با آلیاژ توسعه یافته ویژه، کوک سریع با طراحی مجیک‌لور و حرکت خودکار با عقربه‌های ساعت را به دست آورد. حرکت از محرک اصلی به‌عنوان منبع انرژی و انتقال آن از طریق اجزا درست مثل یک ساعت مکانیکی سنتی استفاده می‌کند، اما به جای چرخ دنگ و تعادل، سیکو به تازگی از توسعه‌یافته تنظیم‌کننده سه‌همگام‌ساز استفاده می‌کند که مانند حرکت کوارتز عمل می‌کند.
تنظیم‌کننده سه‌همگام‌ساز دارای سه عملکرد اصلی است؛ کنترل انرژی مکانیکی شاه‌فنر، تولید برق برای مصرف کم (حدود ۲۵ نانو وات) اسیلاتور کریستالی کوارتز و تولید نیروی مغناطیسی برای تنظیم دور (چرخش) بدون نیروی موتور با جایگزینی چرخ دنگ سنتی با ضامن مغناطیسی، اسپرینگ درایو با نویز کمتری عمل می‌کند و باعث حرکت خودکار عقربه‌ها می‌شود که جریان پیوسته‌ زمان را نشان می‌دهد.
موتور اسپرینگ درایو نیز به‌عنوان مبنایی برای اولین طراحی ساعت مچی توسط یک فضانورد در طول پیاده‌روی فضایی، که به‌درستی سیکواسپرینگ درایو پیاده‌روی فضایی نامیده شد، مورد استفاده قرار گرفت.

فهرست :

-معرفی شرکت  Seiko

تغییر نام سرکت سیکو

محصولات عرضه‌شده توسط سیکو

تغییر رونددرپیشرفت محصولات تولیدی سیکو

ساعت سیکو، تاریخچه و بررسی برند Seiko

آیا ساعت‌‌های برند سیکو، ساعت‌‌های خوبی هستند؟

سیاست‌‌های ضمانت این برند

تاریخچه پیدایش سیکو

درباره هولدینگ سیکو

معرفی برند های زیر مجموعه سیکو

بهترین تولیدات شرکت ساعت سازی سیکو

تاریخچه سری محبوب سیکو ۵

تاریخچه Seiko Prospex تغییر دهنده استاندارد ساعت های غواصی

تاریخچه سیکو گرند نسخه لوکس برند سیکو

گستره فعالیت های سیکو

تاریخچه ورود سیکو به ورزش

درباره ساعت های تولیدی سیکو با فناوری های مختلف

خلاصه ای از حرکت سیکو در گذر تاریخ

تاریخچه سیکو از سال 2000 تا 2017 میلادی

سفیران برند سیکو

اسپانسرینگ برند سیکو

باشگاه فوتبال بارسلونا

کنفدراسیون فوتبال آسیا

مسابقات قایقرانی کلاس 49

هواپیمای نوری آیکر

زمان سنج برخی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان

معرفی اولین ساعت غواصی حرفه ای جهان با قاب تیتانیومی و میزان ضدآبی 600 متر(ویدئو)

تایم نگهدارنده رسمی مسابقات جهانی IAAF ایتالیا

توسعه‌ی بین‌المللی و انقلاب کوارتز

۷ برند برتر ساعت مچی ژاپنی

ماتریس BCGبرای شرکت سیکو

کاربرد ماتریس BCGبرای شرکت سیکو

ستاره ها

گاو های شیرده

علامت سوال

سگ ها

آمیخته بازاریابی درشرکت سیکو

اهمیت آمیخته بازاریابی

تولید – محصول

کیفیت

سهولت استفاده

SKU های مختلف

قیمت

تعیین سطح

ذخیره شده توسط شرکت

فروشگاه های دارای مجوز

تجارت الکترونیک

ترویج

بازاریابی دیجیتال

برنامه های پاداش

اینفلوئنسرهای جامعه

بازاریابی متعارف

مردم

آموزش

مالکیت سازمانی

روند(فرآیند)

عملیات

مدیریت فروشگاه

شواهد فیزیکی

فضای فروشگاه

بسته بندی

تجزیه و تحلیل PESTEL در شرکت ساعت سازی  سیکو

عناصر تاثیرگذار بر تجزیه و تحلیل PESTELدرشرکت سیکو

عوامل سیاسی

عوامل اقتصادی

عوامل اجتماعی

عوامل فناوری

محیط زیست

قوانین و مقررات

تجزیه و تحلیل SWOT ارتقاء در شرکت ساعت سازی  سیکو

نقاط قوت

نقاط ضعف

فرصت ها

تهدیدات

مزایا و محدودیت های تحلیل SWOTدرشرکت سیکو

مدل 7sمکنزی در شرکت سیکو

عناصر تشکیل دهنده 7اس مکنزی

کاربرد مدل 7 اس مکنزی در شرکت سیکو

عناصر سخت

/استراتژی

/ساختار

/سیستم ها

عناصر نرم 

ارزش های مشترک

سبک

کارکنان

مهارت ها

تجزیه و تحلیل بازاریابی5 سی مارکتینک شرکت سیکو(5C Marketing)

شرکت

جدول زیر SWOT را به صورت خلاصه شده ارائه می کند:

مشتریان

رقبا

همکاران

محتوا

استراتژِی اقیانوس آبی در سیکو

کاربرداقیانوس آبی در شرکت سیکو

آبی در مقابل اقیانوس سرخ

مقایسه تحلیلی اقیانوس آبی و سرخ

4 روش عملکرد

چهار اقدام استراتژیک برای توسعه منحنی های ارزش خریدار جدید

چارچوب شش مسیر

6مسیرسیکودر استراتژی اقیانوس آبی

سه طبقه غیر مشتری

ابعاد نقشه های ابزار

تجزیه و تحلیل VRIN/VRIOدرشرکت سیکو

با ارزش

نادر

تکرارنشدنی

سازمان

دیدگاه مبتنی بر منابع از شرکت سیکو

منابع ملموس

منابع نامشهود

ویژگی های ناهمگون و غیر متحرک منابع

تجزیه و تحلیل VRIO

مزیت رقابتی

تحلیل سیرمراحل مزیت رقابتی درشرکت سیکو

استراتژی بازاریابی سیکو

ماموریت

ارزش ویژه برند

  تجزیه و تحلیل موقعیتی شرکت ساعت سیکو 

تحلیل SWOTدراستراتژِی بازاریابی سیکو

تحلیلPESTELدراستراتژی بازاریابی سیکو

تحلیل5نیروی پورتردراستراتژی بازاریابی سیکو

اهداف و استراتژی بازاریابی درشرکت سیکو.

بخش بندی بازاردراستراتژی بازاریابی سیکوازنگاه روان شناسی

بخش بندی بازاردراستراتژی بازاریابی سیکوازنگاه جغرافیایی

بخش بندی بازاردراستراتژی بازاریابی سیکوازنگاه رفتاری

هدف گذاری و موقعیت سنجی دراستراتژی بازاریابی سیکو

مزیت رقابتی شرکت در استراتژی بازاریابی سیکو

عوامل مزیت رقابتی پایدار درسیکو

استراتژی توزیع دراستراتژی بازاریابی سیکو

تحلیل رقابت دراستراتژی بازاریابی سیکو

  بازاریابی آمیخته دراستراتژی بازاریابی سیکو

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

طراحی کابلهای ابزار دقیق و ساختار آن مطابق با استاندارد EN 50288

طراحی کابلهای ابزار دقیق مطابق با استاندارد شماره EN 50288 شامل ساختار ، ولتاژ ، نوع و جنس هادی و عایق و روکش ، حداقل نقطه ای ضخامت ها و
دسته بندی برق
بازدید ها 92
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5669 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
طراحی کابلهای ابزار دقیق و ساختار آن مطابق با استاندارد EN 50288

فروشنده فایل

کد کاربری 23671
کاربر

طراحی کابلهای ابزار دقیق

طراحی کابل های ابزار دقیق و ساختار بر اساس استاندارد EN 50288 - 7

استاندارد های ذیل هم داخل فایل دانلودی می باشد :

BS EN 50288-1-2013

BS EN 50288-3-1-2013

BS EN 50288-3-2-2013

BS EN 50288-4-2-2003

BS EN 50288-5-2-2003

BS EN 50288-7-2005

BS EN 50288-8-2012

کابل های ابزار دقیق برای انتقال داده ها و به کارگیری در فن آوری اندازه گیری و کنترل واحدهای صنعتی و نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این بخش از مشخصات فنی کابل های دارای چند المان را پوشش می دهد که برای ارتباط تجهیزات ابزار دقیق در انتقال سیگنال به صورت آنالوگ یا دیجیتال مناسب است .

این نوع کابل ها با توجه به شرایط و محل نصب دارای ساختار متفاوتی و متنوعی می باشند . بر این اساس کابل ابزار دقیق به کابل های دارای شیلد داخلی ، شیلد خارجی ، مسلح تقسیم می گردند .

برای انتقال مناسب سیگنال های اندازه گیری و کنترلی، کابل ابزار دقیق باید در برابر نویز، اعوجاج و آثار منفی امواج الکترومغناطیسی محافظت شود.

Multi-element metallic cables used in analogue and digital communication and control

Part 7 : Sectional specification for instrumentation and control cables

This European Standard was approved by CENELEC on 2005-04-01. CENELEC members are bound to
comply with the CEN/CENELEC Internal Regulations which stipulate the conditions for giving this European
Standard the status of a national standard without any alteration.
Up-to-date lists and bibliographical references concerning such national standards may be obtained on
application to the Central Secretariat or to any CENELEC member.
This European Standard exists in three official versions (English, French, German). A version in any other
language made by translation under the responsibility of a CENELEC member into its own language and
notified to the Central Secretariat has the same status as the official versions.
CENELEC members are the national electrotechnical committees of Austria, Belgium, Cyprus, Czech
Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia,
Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden,
Switzerland and United Kingdom.

فهرست مطالب :

دامنه کاربرد

حداکثر ولتاژ متناوب نامی

مراجع

تعاریف ، نشانه ها و حروف اختصاری

ساختار کابل

هادی - کلاس هادی

عایق - حداقل ضخامت عایق

المانهای کابل ابزار دقیق

شناسایی المانهای کابل

رنگبندی مطابق استاندارد IEC 60189-2

اسکرین کردن المانهای کابل

قطر سیمهای بافت و محاسبه درصد پوشش بافت

تابیدن کابل

آمیزه پرکننده - پرکننده های فضای خالی

اسکرین کردن هسته کابل ( اسکرین کلی )

بازدارنده های رطوبت - نوارهای جذب کننده آب - پودر غیر سمی جذب کننده آب

لایه های پیچشی محافظ

روکش میانی - ضخامت نامی روکش میانی

لایه های بدینگ

محافظ فلزی ( زره ) - پوشش سیمها باید با الزامات استاندارد EN 10244 – ۲ مطابقت کند .

رشته تابیده نگهدارنده کلی

روکش نهایی - جنس مواد - ضخامت نامی روکش نهایی - حداقل ضخامت نقطه ای روکش

حفاظ در برابر جانوران موذی

حفاظت در برابر مواد شیمیایی و یا عوامل محیطی

روکش سربی - روکش سربی باید با استاندارد EN 50307 مطابقت کند .

روکش چند لایه

تعیین ابعاد کابل (مراحلی که در ساختار کابل کاربرد نداشته باشند در قطر فرضی افزایشی معادل صفر خواهند داشت )

ضخامت روکش نهایی

کد گذاری بر اساس ساختار کابل - علایم اختصاری (حروف اختصاری + معنی)

کد گذاری بر اساس استاندارد آلمان

مثال


طراحی کابلهای ابزار دقیق


  • فرمت فایل : PDF
  • حجم فایل ها : ۵٫۵ مگابایت
  • تعداد صفحات فایل فارسی : ۳۱ صفحه
  • زبان : فارسی