مارکتینگ استراتژی(MST)
مارکتینگ استراتژی(MST)

مارکتینگ استراتژی(MST)

Marketing Strategy

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری

پایان نامه پایان نامه بازاریابی بین الملل پایان نامه ساختار تصمیم گیری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1486
فرمت فایل doc
حجم فایل 325 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 123
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری

فروشنده فایل

کد کاربری 301
کاربر

چکیده :

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی است. روش این تحقیق از نظرهدف ، کاربردی و از نظر شیوه جمع آوری داده ها از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد . جامعه آماری تحقیق حاضر کلیة کارشناسان شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی می‌باشد .که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و با استفاده از فرمول دوم کوکران تعداد 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه می باشد که روایی صوری آن توسط استاد راهنما و چند نفر از صاحب نظران و روایی سازه با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی ،تایید شد. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ سنجیده شد که ضریب آلفای کرونباخ .... است که نشان دهنده پایایی بالای پرسشنامه است. فرضیه های این تحقیق بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی بود که با استفاده از مدل معادلات ساختاری فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفتند و نتایج نشان داد که استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی تاثیر معناداری دارد. نتایج فرضیه های فرعی نیز نشان دهنده تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار متمرکز و نامتمرکز تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی تاثیر معناداری است.

واژگان کلیدی : استراتژی بازاریابی بین المللی ، بساختار تصمیم گیری ، شرکت های صادراتی غذایی، ساختارهای متمرکز ، ساختار های نامتمرکز